Piątka na piątek: Wrześniowe odkrycia blogowe

Najwyższy czas na wrześniowe odkrycia blogowe. Będzie to pięć polskich blogów.


Od razu zaznaczę, że nie są to tylko blogi, na które trafiłam we wrześniu, ale także takie, które już wcześniej zauważyłam, ale ostatnio bardziej się w nie wciągnęłam i – właśnie – odkryłam, jakie są ciekawe.

Jaskółcze Ziele


Nie ukrywam, że bardzo lubię kosmetyki naturalne, więc chętnie czytam blogi o takiej tematyce. Jaskółcze Ziele pisze głównie o nich, porusza także różne inne tematy okołokosmetyczne i okołonaturalne. Zamieszcza własne przepisy na naturalne cuda. Podoba mi się to, jak dopracowany jest jej blog i wpisy.

Naturalna zakupoholiczka


Jak łatwo się domyślić z tytułu bloga, podobną tematyką zajmuje się Naturalna zakupoholiczka czyli Anula, choć jej blog nie ogranicza się tylko do „zielonych” firm. Dzięki niej dowiedziałam się o wielu nieznanych mi jeszcze markach. Wpisy kosmetyczne przeplatane są ciekawostkami – np. absurdami z telewizji.

Co warto jeść i dlaczego?


Pasjonatka i studentka biologii urzekła mnie swoim pseudonimem (Plaszczoobrosła) i solidnym blogiem, na który podsuwa ciekawe pomysły na wzbogacanie diety. Pisze bardzo ciekawe popularnonaukowe teksty o jedzeniu, a także obala „internetowe mity”. Warto zajrzeć.

Katsunetka


Optymistyczny i sympatyczny blog. Trochę zdjęć, trochę przemyśleń. O jedzeniu, kosmetykach, pasjach, a wszystko okraszone ciepłym poczuciem humoru. Najnowsze moje odkrycie.

Kolczyki Izoldy


Nie wiem, czemu dopiero teraz odkryłam „Kolczyki Izoldy”, bo to popularny blog. Podoba mi się tytuł, ale też tematyka i sposób prowadzenia bloga. Oraz to, że autorka podobnie jak ja lubi niszowe perfumy, w dodatku tych marek, które i ja bardzo lubię.

Odkryłyście ostatnio jakieś ciekawe blogi?

Podzielcie się adresami. Lubię odkrywać nowe, ciekawe miejsca w sieci!


39 komentarzy:

  1. Dzięki, czuje się zaszczycona za znalezienie się na Twojej liście. Czuje, że muszę się jeszcze bardziej postarać. Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po cichu dodam, że jesteś też moim odkryciem ;)

      Usuń
    2. Cała przyjemność po mojej stronie! :-)

      Usuń
  2. Kolczyki Izoldy czytam chyba od początku istnienia jej bloga :D ale jest mnóstwo blogów, które nie znam, wciąż odkrywam, jest nas teraz tak dużo, że nie da rady być na bieżąco z każdym blogiem. Fajnie, że robisz takie posty, zaraz poodwiedzam inne blogi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Pokażę Ci moje odkrycie, niesamowite miejsce i jak tylko znajdę czas na podobnego posta, to ten blog będzie na pierwszym miejscu! :-) http://agaplieth.blogspot.com/

      Usuń
  3. Stąd znam tylko Jaskółcze Ziele, a pozostałe blogi z ciekawości przejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam Naturalną Zakupoholiczkę, resztę chętnie odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam tyko Jaskółcze Ziele z Twojego zestawienie :) chętnie poznam Płaszczoobrosłą i resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze nie znam nic muszę zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie posty, dziękuję za ciekawą lekturę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią przejrzę blogi,bo nie słyszałam o nich

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaskółcze Ziele znam i chętnie odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i już mam jeden nowy obserwowany blog. Kiedy ja to wszystko przeczytam!

    Całuski
    Karola z TuSiePisze

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja we wrześniu odkryłam tylko jeden blog, na pewno o nim wspomnę w podsumowaniu miesiąca. Ale coś mi świta, że chyba widziałam cię tam w komentarzach? Czy coś pomyliłam? http://gattaca2054.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tam nie byłam... Ale już nazwa mi się podoba. :-)

      Usuń
  12. Dziękuję kochana! Niesamowite wyróżnienie i to jeszcze na Twoim blogu, które sobie tak cenię :) Jakby tego było mało to cieplutko się w serduszku robi, gdy widzę siebie obok takich blogów, ja te od Anuli, Kasieńki czy Płaszczoobrosłej! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Po dwóch miesiącach nieobecności w blogosferze nadrabiam zaległości u ''starych znajomych" i niestety ostatnio nie znalazłam żadnego nowego interesującego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W wolnej chwili poczytam te blogi bo brzmią zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam odkrywać nowe miejsca. Dziękuję za te linki

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi miło, że blog się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie odwiedzałam tych blogów wcześniej, ale teraz z chęcią przejrzę każdy z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog Anuli znam i bardzo lubię, mega pozytywna dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nazwa "Kolczyki Izoldy" jest rzeczywiście świetna i bardzo przykuwa uwagę! Nie znałam tego bloga, więc zaraz idę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaszczyt to dla mnie ogromny i to podwójny - raz znaleźć się u Ciebie na liście ciekawych blogów, a dwa w takim towarzystwie! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaskółcze ziele to jeden z moich ulubionych blogów naturalnych. Pokora, informacje i wszystko co w nim zawarte przyciąga jakoś moją uwagę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na post :)
    Autorki muszą być dumne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kurcze nic nie znam! trzeba to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję, bardzo mi miło, naprawdę :) Wiesz mogłabym dokładnie to samo napisać o Tobie :D
    Ściskam Cię bardzo serdecznie i życzę Ci cudownego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam niestety żadnego z tych blogów ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Dwa ostatnie blogi znam (Kasiunię KP już dość długo :) ) i również bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wszystkie znam, ale 2 z nich już kiedyś odwiedziłam ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolczyki Izoldy znam i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uuuu-na pewno zawitam na te blogi, a najbardziej się cieszę na ten z kolczykami :D

    OdpowiedzUsuń